'My KBL' digital environment

09.02.2021

Dear customer

You are currently receiving a bank statement from us every month, either by post or by e-mail. We understand that it might be helpful to be more up to date on the current state of your account. This has led us to develop a new personal digital environment (portal) known as My KBL.

My KBL allows you to follow the status of your budget management account at Kredietbank Limburg online whenever you need to. No one else can see your data, it is only accessible to you.

We started sending out letters to customers who use budget management and tailored budget management on Friday 22 January 2021 to introduce the new personal digital environment 'My KBL'. In the letter, we also ask you to send your e-mail address and mobile phone number to Daphne Rijstenberg. As an employee of Kredietbank Limburg, Daphne is your point of contact for My KBL.

Questions? Please get in touch with Daphne Rijstenberg on telephone +31(0) 0881019898. She is available from 9 am to 5 pm, Monday to Thursday, and from 9 am to 1 pm on Friday.

Customers talk about the 'My KBL' environment

31.03.2021

Sinds een aantal maanden hebben wij een nieuwe persoonlijke digitale omgeving: Mijn KBL. Met Mijn KBL kun je altijd, dus wanneer je maar wilt, online de status van jouw budgetbeheerrekening bij de Kredietbank Limburg volgen. Niemand anders kan jouw gegevens zien, deze zijn alleen voor jou toegankelijk. Twee klanten delen graag hun ervaring over Mijn KBL:  lees verder

'My KBL' digital environment

09.02.2021

Beste klant, Op dit moment ontvang je elke maand een bankafschrift van ons via de post of mail. Wij begrijpen dat het prettig voor je kan zijn om beter op de hoogte te zijn van de situatie van jouw rekening. Wij hebben daarom een nieuwe persoonlijke digitale omgeving (portal) ontwikkeld: Mijn KBL. Met Mijn KBL kun je altijd, dus wanneer je maar wilt, online de status van jouw budgetbeheerrekening bij de Kredietbank Limburg volgen. Niemand anders kan jouw gegevens zien, deze zijn alleen voor jou toegankelijk. Op vrijdag 22 januari zijn wij begonnen met het versturen van brieven naar onze klanten die gebruik maken van budgetbeheer en budgetbeheer maatwerk. In deze brief vertellen wij over de nieuwe persoonlijke digitale omgeving Mijn KBL. Wij vragen in deze brief ook om jouw e-mailadres en mobiele nummer te sturen naar Daphne Rijstenberg. Daphne is als medewerker van Kredietbank Limburg de contactpersoon voor Mijn KBL. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Daphne Rijstenberg, telefoonnummer 088-101 9898. Zij is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 uur tot 13.00 uur.  lees verder

Nieuwsbrief Corona

21.04.2020

Hulp bij geldzorgen Het zijn aparte tijden. Sommige mensen verliezen hun baan, zelfstandigen raken zonder werk en het kan zo maar zijn dat het geld opraakt. Ga niet meteen geld lenen! Zoek hulp bij je gemeente voor ondersteuning bij het kunnen rondkomen. Als je al geld tekort kwam en al in de schulden bent geraakt, dan kunnen wij je helpen. We doen dat graag voor je. In deze nieuwsbrief krijg je informatie waar je naar toe kunt voor hulp of ondersteuning.  lees verder

Nieuwsarchief